Nieuws vanuit de ledenvergadering

Op 1 maart 2017 werd in het Zuiderzeecafé de jaarlijkse ledenvergadering gehouden. In deze vergadering af het bestuur een terugblik op het jaar 2016 en werd er vooruit gekeken naar de activiteiten voor dit jaar.

In de nieuwsbrief aan de leden is het voorstel gedaan de bijdrage voor het lidmaatschap te verhogen naar €10,- per jaar. Tijdens de  vergadering is dit voorstel door de gehele vergadering aangenomen en daarmee vastgesteld. Met deze verhoging heeft het bestuur meer armslag voor de organisatie van onze activiteiten en kunnen we het programma nog meer aantrekkelijker maken.

Ook werd de nieuwe website gepresenteerd. Deze website is in zijn geheel vernieuwd en gebouwd door Robert van Bekkum en Jordy Grootkarzijn en werd die avond door hen toegelicht.

Bestuursleden gezocht!
Wij zoeken nog versterking in het bestuur. Interesse? Neem dan contact op met een van onze bestuursleden.

Uw steun is onmisbaar!
Bent u al lid? Op dit moment kent onze vereniging 570 leden. Dat is een heel mooi aantal maar dat kan natuurlijk altijd meer. Nog geen lid, Maar wel lid worden? Kom dan op koningsdag naar de promotietent en schrijf u in of meldt u zich aan bij een van onze bestuursleden. Mailen kan ook naar; info@oranjeverenigingoldebroek.nl