Oranjevereniging Oldebroek bedankt Okke van de Streek

Namens de Oranjevereniging Oldebroek gingen Jan en Marilène van ’t Hof op bezoek bij Okke van de Streek. Jan en Marilène coördineren voor de Oranjevereniging de verkeersregelaars in Oldebroek. Okke van de Streek is ruim 15 jaar actief geweest als verkeersregelaar bij de diverse activiteiten van de Oranjevereniging.

Okke is ook meer dan 25 jaar voorzitter geweest van de supportersvereniging van muziekvereniging Concordia. In die begin periode was hij ook aanwezig bij de rondgang die Concordia maakte en kwam zo in contact met Jan van ‘t Hof. Okke is ook een liefhebber van klassieke bromfietsen en motoren. Hij rijdt dan ook nog regelmatig toertochten met zijn bromfiets of motor, en bezoekt dan ook de “proat avonden” van de vereniging van liefhebbers van klassieke motoren. Tijdens de Oldtimer Truckersparade in Oldebroek zal Okke dan ook met zijn klassieker aanwezigzijn. De Oranjevereniging Oldebroek bedankte Okke met een bloemetje en een fles “proat water” voor zijn inzet als verkeersregelaar bij de evenementen van de Oranjevereniging.