ORANJEVERENIGING OLDEBROEK DRUK MET VOORBEREIDINGEN 2018

De Chr. Oranjevereniging Oldebroek is al druk met de voorbereidingen voor 2018. De komende periode zullen wij de activiteiten voor 2018 bekend gaan maken. Het beloofd een prachtig programma te worden voor 2018.

De datum van de toneelavond kunt u alvast in de agenda plaatsen. De Oranjevereniging Oldebroek organiseert op Zaterdag 10 maart 2018 hun jaarlijkse toneelavond in het Kulturhus De Talter. Toneelvereniging Irene uit Hattemerbroek zal het blijspel “Amor richt zijn pijlen zelf” opvoeren. Voor liefhebbers van amateurtoneel betekent dit een avond genieten, een toneelstuk dat geschreven is door D.J. Eggengoor en heeft inmiddels velen een avond lachten bezorgd. De avond begint om 19.30. Het stuk speelt zich af op een boerderij. Het boerenechtpaar Bonheur heeft het beste voor met hun dochter en zoon. Ook wat betreft de keuze van een huwelijkspartner. Vooral de boerin doet haar uiterste best om haar kinderen aan vermogende partners te helpen zodat hun een zorgeloze toekomst wordt gegarandeerd Maar zoon en dochter zijn kinderen van deze tijd en kiezen zelf hun eigen weg, hun eigen levenspartner. Heel eenvoudig, nietwaar? Toneelvereniging “IRENE” kennende zal het wel niet zo eenvoudig zijn….

De leden van de Oranjevereniging kunnen op zaterdag 24 februari 2018, tussen 10.00 – 12.00 één gratis toegangskaart afhalen, en één kaart bij kopen voor € 3,50. Dit kan in de hal van het Kulturhus de Talter te Oldebroek (Stouwdamsweg 4 – Oldebroek).