Samenwerking Kulturhus De Talter en Oldtimer Truckersparade Oldebroek

OLDEBROEK – In 2018 zullen het Kulturhus en de Oldtimer Truckersparade Oldebroek samen werken. De 5e editie van de Oldtimer Truckersparade Oldebroek zal plaatsvinden op en rondom het Kulturhus De Talter in Oldebroek.

Initiatiefnemer van dit evenement Freddy Lindeboom en zijn vrijwilligers zijn dan ook al volop in voorbereidingen om van de 5e editie een prachtig evenement te maken. Wegen diverse werkzaamheden rondom het Raadhuisplein is er gekozen voor deze locatie. De beheerder van het Kulturhus Bart Zwiers en de Oranjevereniging Oldebroek zien deze locatie dan ideaal om het evenement plaats te laten vinden. Het betekend dat er in de week vanaf Koningsdag volop activiteiten zijn in Oldebroek. De Oldtimer Truckersparade zal plaats vinden op zaterdag 5 mei 2018.

Na de succesvolle editie van dit jaar, zal ook in 2018 dit spectaculair rijdend museum van oude trucks Oldebroek aandoen. Het geheel wordt omlijst met muzikale optredens, een gezellig terras, in de editie van 2018 zullen ook weer diverse andere historische voertuigen te zien zijn, oldtimer auto, motoren, bromfietsen etc. Dit evenement is gratis toegankelijk. U bent op deze dag van harte welkom om mee te genieten van al dit prachtige rijdend materieel, een stuk historie wat met trots door de eigenaren wordt onderhouden. Noteer 5 mei 2018 vast op de agenda. En als u zelf of anderen kent met historisch materiaal attendeer hen op deze datum, wij zien graag zoveel mogelijk oldtimer materiaal in Oldebroek op deze dag.

Afgelopen week kwamen organisator Freddy Lindeboom, beheerder van de Talter Bart Zwiers, leden van OTO Comité Wim Vosselman, Henk van Hattem en namens de Oranjevereniging Oldebroek Dirk Jan Grootkarzijn bij het Kulturhus langs om de samenwerking te bekrachtigen. Op de foto ontbreken van het OTO Comité Harry Steert en van de OV Oldebroek Erwin Doorneweerd. Samen gaan zij zich inzetten om deze 5e editie te doen slagen op de locatie bij het Kulturhus in Oldebroek.

*Foto is rechtenvrij te gebruiken (foto@JanvdPol)