ORANJEVERENIGING OLDEBROEK OOK IN 2018 ACTIEF

OLDEBROEK –De Oranjevereniging wil een ieder gezegende kerstdagen en fijne feestdagen toewensen. Iedereen dan ook bedankt voor de bijdrage in 2017, zonder uw inzet en steun was het niet mogelijk geweest om alle activiteiten te realiseren. Als Oranjevereniging willen wij graag verbindend actief zijn met alle generaties. In de afgelopen periode is men al volop bezig geweest om de voorbereidingen voor 2018 te starten. Er wordt dus wederom gewerkt aan een mooi programma voor het komend jaar, hierbij dan ook al datums waarop deze activiteiten zullen plaats vinden:

• Jaarvergadering Woensdag 7 maart 2018 (Zuiderzee Café)
  • Voorverkoop kaarten Toneelavond Zaterdag 24 februari 2018 (Kulturhus De Talter)
  • Toneelavond Zaterdag 10 maart 2018 (Kulturhus De Talter)
  • Koningsspelen vrijdag 20 april 2018
  • MTB Oranje Festijn Donderdag 26 april 2018 (Feesttent Stationsweg)
  • Koningsdag Vrijdag 27 april 2018 (Raadhuisplein – Feesttent Stationsweg
  • Herdenking Vrijdag 4 mei 2018 (De Eeklenburg)
  • 5e Oldtimer Truckersparade Oldebroek Zaterdag 5 mei 2018 (Kulthurhus De Talter)

De Oranjevereniging Oldebroek wenst u allen dan ook een geweldig 2018.