Voorverkoop toneelavond Oranjevereniging Oldebroek Zaterdag 3 maart 2018

OLDEBROEK – Zaterdagavond 10 maart 2018 is de toneelavond van de Oranjevereniging Oldebroek. De leden van de Oranjevereniging kunnen op zaterdag 3maart 2018, tussen 10.00 – 12.00 één gratis toegangskaart afhalen, en één kaart bij kopen voor € 3,50. Dit kan in de hal van het Kulturhus de Talter te Oldebroek (Stouwdamsweg 4 – Oldebroek).

De jaarlijkse toneelavond van de Oranjevereniging Oldebroek is op zaterdag 10 maart in het Kulturhus De Talter. Toneelvereniging Irene uit Hattemerbroek zal het blijspel “Amor richt zijn pijlen zelf” opvoeren. Voor liefhebbers van amateurtoneel betekent dit een avond genieten, een toneelstuk dat geschreven is door D.J. Eggengoor en heeft inmiddels velen een avond lachten bezorgd. De avond begint om 19.30. Het stuk speelt zich af op een boerderij. Het boerenechtpaar Bonheur heeft het beste voor met hun dochter en zoon. Ook wat betreft de keuze van een huwelijkspartner. Vooral de boerin doet haar uiterste best om haar kinderen aan vermogende partners te helpen zodat hun een zorgeloze toekomst wordt gegarandeerd Maar zoon en dochter zijn kinderen van deze tijd en kiezen zelf hun eigen weg, hun eigen levenspartner. Heel eenvoudig, nietwaar? Toneelvereniging “IRENE” kennende zal het wel niet zo eenvoudig zijn….