HEEL OLDEBROEK BAKT! WIE DOET ER MEE?

OLDEBROEK – Het landelijk advies is online activiteiten voor Koningsdag 2021. Dat heeft geresulteerd in een  samenwerking van de Chr. Oranjevereniging, ATB Vereniging Oldebroek en de Loco Media Groep. Die op TV en Online de uitzending gaat verzorgen. De opzet is een lokale bakwedstrijd. Ben jij iemand die graag bakt of weet je een goede bakker, geef je dan op voor online bakwedstrijd. Op Koningsdag zal er dan op de veranda bij de ATB Vereniging Oldebroek op ’t Loo een live uitzending zijn waar jij je bakkunsten kunt vertonen.

Je kunt je opgeven voor deze bakwedstrijd

Een heuse bakwedstrijd waar de beste Oliebollen bakker van Nederland bakker Hendri Jonker een tweetal opdrachten zal verstrekken, die jij dan gaat uitvoeren. Deelname is vanaf 18 jaar. Voor de beste drie bakkers zijn er prachtige prijzen. Op Koningsdag dinsdag 27 april zullen de opnamen die live uitgezonden worden tussen 13.00 – 18.00 plaats vinden. Vanwege de COVID-19 maatregelen zal er geen publiek aanwezig zijn.

Opgeven voor deze bakwedstrijd kan via de mail: info@oranjeverenigingoldebroek.nl

• Deelname vanaf 18 jaar
  • Stuur een mail met korte motivatie
  • Mail eventueel een foto van een eerder bakresultaat mee