4 MEI HERDENKING OLDEBROEK 2021 #SAMEN VANUIT HUIS

OLDEBROEK– De 4 mei herdenking van de Chr. Oranjevereniging Oldebroek zal dit jaar met een beperkt aantal aanwezigen plaats vinden op begraafplaats De Ekelenburg in Oldebroek. Helaas is het nog niet mogelijk om elkaar op deze herdenking te ontmoeten. Wel zullen er voorafgaande aan de herdenking opnamen gemaakt worden die rond 20.00 op Loco TV en de Sociale Media kanalen van de Chr. Oranjevereniging vertoond zullen worden. Net als vorig jaar zal er een ingetogen herdenking plaats vinden. Dit jaar zal de burgemeester van Oldebroek Tanja Haseloop-Amsing aanwezig zijn, zij zal namens de gemeente Oldebroek een krans leggen. Namens de bevolking zal Piet Wastenecker een krans leggen. Piet Wastenecker heeft een sterke verbondenheid met het Joodse Volk. De Oldebroeker heeft een enorme passie voor Israël, het volk wat ook zwaar getroffen is in de Tweede Wereld Oorlog. Erwin Doornewaard zal namens de Chr. Oranjevereniging een krans leggen. Bij alle graven op de herdenkingsplek zullen bloemen gelegd worden. Namens Muziekvereniging Concordia zal Artonvan de Wetering het Taptoe signaal voor de twee minuten stilte blazen en na afloop het Wilhelmus. Eva Doornewaard zal namens de jongste generatie een gedicht voorlezen. De Chr. Oranjevereniging Oldebroek hoopt u bij een volgende herdenking weer te begroeten. In 2021 geld #HERDENKEN SAMEN VANUIT HUIS.

Laat een reactie achter