GEEN OPTOCHT IN OLDEBROEK KONINGSDAG 2019

OLDEBROEK – In tegenstelling tot wat in ons programmaboekje staat is er geen optocht in Oldebroek. In de afgelopen periode is veelvuldig overleg geweest met de gemeente Oldebroek, verzekeraar, collega’s bestuursleden Oosterwolde, Hattemerbroek Wezep etc..

Na diverse gesprekken hebben wij als bestuursleden van de Oranjevereniging Oldebroek besloten geen optocht te organiseren in Oldebroek. Ondanks een vergunning zijn er verzekerings technisch te veel risico’s aan het organiseren van een optocht in de huidige opzet. De vergunning en een mogelijke verzekering sluiten niet op elkaar aan. Uiteraard betreuren wij dit besluit, maar gezien het feit dat wij hoofdelijk aansprakelijk gesteld kunnen worden zien wij geen andere mogelijkheid om dit besluit te nemen. Wij rekenen op uw begrip. En uiteraard hebben wij volop activiteiten voor u op vrijdagavond 26 april Koningsavond en zaterdag 27 april Koningsdag 2019 in Oldebroek op en rondom het Kulturhusplein.