ORANJE VERENIGING OLDEBROEK EN STICHTING MTB STREETRACE OLDEBROEK OVERLEGGEN OVER DOORGANG ACTIVITEITEN APRIL/MEI

OLDEBROEK – De Chr. Oranjevereniging Oldebroek en de Stichting Streetrace zijn in druk overleg met de Gemeente Oldebroek en de andere Oranje Verenigingen en Comités in de Gemeente Oldebroek. Over de doorgang of afgelasting en eventueel aanpassing van activiteiten in april en mei. Adviezen van de Bond van Oranjeverenigingen, het landelijk 4 en 5 mei comité, voorschriften van de overheid en het RIVM, genomen beslissingen landelijk, vele zaken worden besproken. Het is een onwerkelijke situatie waar wij met zijn allen in terecht gekomen zijn en waarbij de gezondheid van een ieder voorop staat. De Oranjevereniging Oldebroek en de Stichting Streetrace wil een ieder ook in onze gemeente die getroffen worden sterkte toe wensen. Alle geplande activiteiten zijn dan ook onder geschikt, en wij streven samen met de Gemeente Oldebroek en alle Oranje verenigingen en Comités in Oldebroek er na, u en alle betrokkene rondom de activiteiten zo snel mogelijk te informeren.

In Oldebroek is een uitgebreid programma uitgewerkt voor Koningsdag en 75 jaar bevrijding. Op 18 april een optreden van de Gele Ruiters bij de Museum boerderij en s’middags oude legervoertuigen en muzikale omlijsting door de Chr. Muziek Vereniging Concordia. De zondag voor Koningsdag een Gospelday Oldebroek en op Koningsdag een programma met een aubade, oranje markt, attractie park, loopfietsjes, formule 1 wedstrijd! etc. en Radio Continu met 25 artiesten op het plein bij het Kulturhus De Talter. Op 1 mei een bevrijdings concert van de Chr. Muziekvereniging Concordia en het koor His Reflection in het Kulturhus De Talter. Op 4 mei de herdenking en op 5 mei in het kader van 75 jaar bevrijding een optocht in de middag, streetrace rondom het gemeentehuis, sport en muziek optredens op het bordes bij het gemeentehuis en s’avonds een optreden van Dana Winner in het Kulturhus De Talter.

De planning was om de afgelopen week het programma definitief met alle details naar buiten te brengen. Gezien de huidige situatie is er geen reden voor feest, wel vinden wij saamhorigheid en er voor elkaar zijn belangrijk. Wij hopen op uw begrip en blijven ons voor u inspannen.

Bestuur Chr. Oranjevereniging Oldebroek & Bestuur Stichting Streetrace Oldebroek