KONINGSDAG OLDEBROEK GRATIS ORANJEFESTIJN met o.a. JANNES, ANCORA, BELINDA KINNEAR en veel meer artiesten!!

OLDEBROEK – Koningsdag 2024 wordt in Oldebroek gevierd met een podium vol artiesten. Vanaf 15:00 – 23:00 uur is er op zaterdag 27 april een geweldig oranjefestijn in de feesttent op het Kulturhusplein. De koning der Piraten Jannes zal er zijn, Ancora, Belinda Kinneaer, Het IJsselduo, Jolanda ten Hoven. De line up heeft ook drie geweldige toevoegingen gekregen met Boer Bennie, Dikdakkers en Harten 10. Marco Schuitmaker heeft vanwege een televisie optreden afgezegd. Het Oranjefestijn is op zaterdag 27 april gratis toegankelijk. De DJ’s Edgar Kolkman en Dries Smit gaan samen met de artiesten er een geweldig oranjefeest van maken.

Voor actuele informatie: www.streetraceoldebroek.nl/oranjefestijn.

Het tweedaagse programma in Oldebroek ziet er als volgt uit:

PROGRAMMA KONINGSNACHT VRIJDAG 26 APRIL

Vanaf 20.00 uur – 24.00 uur Boerenrock in de feesttent op het Kulturhusplein in Oldebroek met Mooi Wark, DJ Martijn Westerink en Høken met de Heinoos.

Kaarten voorverkoop € 25,- per stuk en aan de kassa € 30,- per stuk. Voorverkoopadres PLUS Oldebroek en online: www.streetraceoldebroek.nl/oranjefestijn.

PROGRAMMA KONINGSDAG ZATERDAG 27 APRIL (gratis toegang):

Vanaf 09.30 – 10.00 uur   Rondgang Chr. Muziekvereniging Concordia Oldebroek.

Vanaf 09.45 – 10.00 uur   Verzamelen bij verzorgingstehuis de Hullen, Stationsweg 20.

Tevens uitreiking gratis kaartje voor ijs en limonade bij verzorgingshuis De Hullen.

Vanaf 10.00 – 10.10 uur  Aankomst Concordia bij “ De Hullen”.

Vanaf 10.10 – 10.20 uur  Concordia en de kinderen en ouders naar het Kulturhusplein.

Vanaf 10:30 – 10.50 uur  Aubade in de feesttent met medewerking van

Muziekvereniging Concordia en bijzijn van afvaardiging college B&W Gemeente Oldebroek.

Vanaf 09:00 – 17:00 uur  Oranjemarkt naast het Kulturhusplein aan de Stouwdamsweg. Reserveren kunt u bij Erwin Doornewaard: mobiel: 06-155 45 124.

E-mail : erwin_doornewaard@hotmail.com

Vanaf 11.00 – 12.00 uur  Optreden dansgroepen van SOS Oldebroek.

Vanaf 11:00 – 15:00 uur  Diverse attracties op het Kulturhusplein. Spelletjes voor de kinderen zoals rijden op een rodeostier, funwheels circuit en 4 funwheels, escape game the bank, airhockey tafel, koe melken, eendjes vangen, springkussens op het Kulturhusplein in Oldebroek en lasergamen in het Oldebroekerbos.

Vanaf 14.00 – 17.00 uur    Lasergamen (in het Oldebroekerbos) en demonstratie boogschieten, verzorgd door het Utrechts Buitencentrum.

Opgave lasergamen kan t/m 25 april per e-mail naar info@oranjeverenigingoldebroek.nl

Vanaf 15.00 – 23.00 uur  Muziek in de muziektent op het Kulturhusplein in Oldebroek – in willekeurige volgorde Jannes, Ancora, Belinda Kinnaer, IJsselduo, Jolanda ten Hoven, Harten 10, Dikdakkers, Boer Bennie, Edgar Kolkman (DJ) en Dries Smit (DJ).

Sluiting rond 23.00 uur

Het Kulturhusplein is aan de Stouwdamsweg 4 in Oldebroek. Koningsdag wordt georganiseerd door de Chr. Oranjevereniging Oldebroek i.s.m. Stichting MTB Streetrace