Bingo avond op 20 januari 2023 vanaf 20.00 uur

Oranjevereniging Oldebroek 🇳🇱 organiseert op vrijdagavond 20 januari een Bingo avond in de kantine van voetbalvereniging OWIOS te Oldebroek! We hebben mooie prijzen -en geldprijzen te verdelen. Vanaf 19.00 uur inloop en aanvang Bingo om 20.00 uur. Totaal 11 ronden met elke ronde 3 prijzen. We hebben boodschappentassen, vleespakketten, drankpakketten, vispakketten, waardebonnen, taarten en overheerlijke appelcakes van onze plaatselijke ondernemers. Als klapper in de laatste ronde mooie geldprijzen💰dus mis dit niet!!

Als lid van de Oranjevereniging betaald u slechts € 5,- en niet leden betalen € 10,- per persoon. Tot vrijdagavond 20 januari in de kantine van OWIOS 💪

Bent u nog geen lid, u kunt zich ook meteen inschrijven als lid van de Chr. Oranjevereniging Oldebroek👍