Programma Koningsnacht – en Koningsdag 2023!!

OLDEBROEK – Boerenrockavond 26 april tijdens Koningsnacht in Oldebroek. Deze avond zal gevierd worden met Boerenrock, optredens van Mooi Wark, Boer Bennie en de Wim Salabim Show. Mooi Wark bestaat uit Bert Koops (leadzang en gitaar), William Bossong (basgitaar), Arnold Kuik (gitaar) en Dennis Hendriks (drum). Mooi Wark zal twee keer 45 minuten optreden, de band is bekend om hun improvisaties en interactie met het publiek, en uiteraard rock-‘n-roll. Samen met Boer Bennie en Wim Salabim gaan zij er een geweldig feest van maken. De tent is open vanaf 20.00. Kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar voor € 17,50 (aan de kassa € 22,50). Verkoopadres Coop Oldebroek en online www.streetraceoldebroek.nl/oranjefestijn. De kaartenverkoop is gestart.

Op Koningsdag 27 april gaat het muziekfestijn door met Jan Biggel, Ancora, Rutger van Barneveld, Belinda Kinnaer, het IJsselduo en Chris de Roo. Verder zijn er springkussens en kinderspelen voor de kinderen, een rodeostier, een oranje kleedjesmarkt en nog veel meer!! Binnenkort ligt het programmaboekje met het gehele programma op de mat.

Voor de kleedjesmarkt zijn de kosten als volgt:

Grondplek voor kinderen € 5,- Grondplek voor volwassenen € 10,- Marktkraam € 25,- (er zijn een aantal kramen beschikbaar dus wees er snel bij). Reservering naar erwin_doornewaard@hotmail.com

Het Kulturhusplein is aan de Stouwdamsweg 4 in Oldebroek. Deze avond en dag wordt georganiseerd door de Chr. Oranjevereniging Oldebroek en de Stichting MTB Streetrace.