Bingo avond 19 januari 2024

Het bestuur van de Chr. Oranjevereniging Oldebroek nodigt u uit voor de bingo avond.

Op vrijdagavond 19 januari bent u vanaf 19.00 uur van harte welkom in de kantine van voetbalvereniging OWIOS aan de Bovenheigraaf in Oldebroek.

Vanaf 20.00 uur worden er 11 ronden gespeeld en elke ronde heeft 3 prijzen. Evenals vorig jaar hebben we prachtige prijzen van de plaatselijke ondernemers zoals boodschappentassen, vleespakketten, drankpakketten, taarten, cakes, vispakketten etc. De laatste ronde betreft de hoofdronde met leuke geldprijzen.

Deelname is voor slechts € 7,50, – voor leden van de Chr. Oranjevereniging en voor niet leden slechts € 12,50, – per persoon.

Bent u nog geen lid, dan kunt u zich meteen in laten schrijven als lid en profiteert u meteen van de korting. Kom op tijd want dit wilt u niet missen!!

Overigens hebben we een mooi programma voor 2024 met verschillende – en leuke evenementen. Volg ons op Facebook en op de link  www.oranjeverenigingoldebroek.nl

Met vriendelijke groet, het bestuur van de Chr. Oranjevereniging Oldebroek